H Σοφία Μπουρνατζή ειδικεύεται στο Τουριστικό Μάρκετινγκ από το 1999. Το 2004 ίδρυσε την εταιρία της Pass Partout – Tourism Marketing, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και συνεργάζεται με φορείς και επιχειρήσεις για τη στρατηγική, τη διαχείριση και την προώθηση προορισμών. Διετέλεσε διευθύντρια Μάρκετινγκ του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και προϊσταμένη του Περιφερειακού Γραφείου ΣΕΤΕ Κεντρικής Μακεδονίας. Τα τελευταία 4 χρόνια σχεδιάζει και υλοποιεί τουριστικές καμπάνιες ειδικού ενδιαφέροντος, όπως οι Aristotle – The 5th Element, Urban Centers of Central Macedonia και War Memorial Tourism, για τις οποίες απέσπασε το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Πολιτιστικός Τουρισμός στα Tourism Awards 2019. Ως τουριστική αρθρογράφος είναι μέλος της ΕΔΙΠΤ (Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου) και του IFWTWA (International Food, Wine & Travel Writers Association) με έδρα τις ΗΠΑ.
Linkedin profile: https://www.linkedin.com/in/pass2greece/ (Sofia Bournatzi)