Το skywalker.gr δραστηριοποιείται στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού απο το 1999 και μέχρι σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική πλατφόρμα σύγκλισης και μόχλευσης των αναγκών επιχειρήσεων και εργαζομένων. Παρέχει πρόσβαση σε αγγελίες, προκηρύξεις, ανακοινώσεις θέσεων και εργαλεία διαχείρισης καριέρας, καθώς και τη δυνατότητα να προσθέσει ο υποψήφιος το βιογραφικό του σημείωμα σε πανελλαδική βάση δεδομένων, από όπου μπορούν να το αντλήσουν εταιρίες παντού στην Ελλάδα. Επιπλέον, με δράσεις όπως η διοργάνωση σεμιναρίων με δωρεάν είσοδο για το κοινό, προσφέρει πληροφόρηση για θέματα της αγοράς εργασίας και της επιχειρηματικότητας προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ελληνικής πραγματικότητας.
Η φιλοσοφία του skywalker.gr, που το καθιστά απαραίτητο εργαλείο των εταιριών στην αναζήτηση εργασίας, συνοψίζεται στα εξής: Προσωπική εξυπηρέτηση, προβολή των αγγελιών στα social media και με banner στο site, βέλτιστη διαχείριση του εταιρικού λογαριασμού, φιλικότητα, άριστη γνώση της ελληνικής αγοράς εργασίας. Από το 2008, είναι μέλος της The Network, προσφέροντας λύσεις στις εταιρείες για τις προσλήψεις προσωπικού σε οποιαδήποτε χώρα.
Η εφημερίδα «Στέντορας», εξέλιξη της «Skywalker FreePress», κυκλοφορεί στα περίπτερα από το Σάββατο 27 Ιανουαρίου και κάθε Σάββατο. Ο «Στέντορας» έχει 64 σελίδες, κατανεμημένες ισόποσα σε αγγελίες με χιλιάδες θέσεις εργασία στον ιδιωτικό, στον δημόσιο και στον τρίτο τομέα και σε περιεχόμενο για την εργασία, την επιχειρηματικότητα, την προσωπική ανάπτυξη και την κοινωνική αντίληψη.
Το skywalker.gr επισκέπτονται καθημερινά περισσότεροι από 40.000 υποψήφιοι, οι ενεργές θέσεις εργασίας ξεπερνούν τις 7.000, ενώ τον τελευταίο χρόνο το εμπιστεύτηκαν πάνω από 3.500 επιχειρήσεις.
Τι είναι το MEV , δηλαδή το Δημοτικό Ηλεκτρονικό Χωριό ;
Tο M.E.V ( Municipality Electronic Village – Δημοτικό Ηλεκτρονικό «Χωριό» ) είναι το πρώτο Ελληνκό Social Media το οποίο απευθύνεται στοχευμένα – οργανωμένα – απλά ,σε κάθε πόλη – δήμο και στους δημότες αυτού . Δηλαδή μία πλατφόρμα ( site ) στο οποίο οι δημότες εγγράφονται , έχει ο κάθε ένας δικό του προφίλ , δική του σελίδα , φίλους τους δημότες που γνωρίζει αλλά ενώνεται και με δημότες που δεν γνωρίζει ανάλογα με τα κοινά τους ενδιαφέροντα , και έχει 2 μοναδικές εφαρμογές ώστε οι δημότες να καταθέτουν προτάσεις – αιτήματα – επιθυμίες .Σελίδα Lobbying (δηλαδή άσκηση πίεσης ) όπου καταθέτουν οι δημότες ομαδικά ή ατομικά όποιο αίτημα έχουν για τη γειτονιά τους την περιοχή τους , τον πολιτισμό , τον αθλητισμό , την καθαριότητα , τον εθελοντισμό και πολλούς ακόμα τομείς και τη σελίδα Πως Θέλω Την Πόλη Μου όπου κάθε δημότης επιλέγει μέσω ειδικής εφαρμογής την ακριβή διεύθυνση στη γειτονιά του ή στην πόλη , αυτή εμφανίζεται στο χάρτη και εκεί τοποθετεί προτάσεις ή αιτήματα.
Δίνει την ευκαιρία στο δήμαρχο και στη δημοτική αρχή να γίνουν φίλοι με τους δημότες ( cupers – city unique person όπως ονομάζουμε τους δημότες / χρήστες στο MEV ) , να αναπτύξουν σχέσεις να τους απαντούν αμέσως , να μαθαίνει η δημοτική αρχή τα πάντα για την πόλη απο τους ίδιους τους δημότες , ενώ παράλληλα η δημοτική αρχή λαμβάνει δεδομένα – επιθυμίες και αιτήματα απο τους δημότες άμεσα , γρήγορα , τη στιγμή που συμβαίνει , τη στιγμή που ο δημότης επιθυμεί.
Το M.E.V ήδη λειτουργεί στο δήμο Ηλιούπολης , με άριστα αποτελέσματα καθώς η δημοτική αρχή επιλύει προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών τα οποία δεν είχε την ευκαιρία με άλλον τρόπο να γνωρίζει τόσο άμεσα , τόσο γρήγορα και με τέτοια ακρίβεια . Μπορείτε εδώ http://minobi.gr/case να δείτε την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος
Βραβεύσεις.
Μέσα στους πέντε μήνες που έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του γνώρισε δύο μεγάλες διακρίσεις :
- Καλύτερης Καινοτομίας στο HUB:RAUM ROADTRIP #3 – ATHENS το Σεπτέμβριο του 2016
- ·Επελέγει στις έξι καλύτερες καινοτομίες στην Ελλάδα , απο διεθνή επιτροπή στο PIRATE SUMMIT τον Αύγουστο του 2016
Όραμα στην πράξη.
Το M.E.V είναι μία ανερχόμενη μοναδική καινοτομία η οποία θα παίξει σίγουρα έναν καθοριστικό ρόλο στην άσκηση πίεσης απο τους πολίτες πρός τους οργανισμούς .
- Πρώτο site κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως απολύτως στοχευμένο στην άσκηση πίεσης
- Ικανοποιεί μεγάλες ανάγκες των σύγχρονων κοινωνιών
- Καλύπτει ένα μεγάλο κενό των ανθρώπων . Τους τρόπους να κατακτήσουν θεσμικά – οργανωμένα – με στόχο κάθε αίτημα τους να εκφράσουν κάθε παράπονο τους και να δούν τις καταστάσεις να αλλάζουν
M.E.V εφαρμογές.
- κάθε χρήστης ονομάζεται CUPER( City Unique Person – Μοναδικός Πολίτης στην Πόλη του ) κάθε δημότης εκλαμβάνεται ως ξεχωριστή προσωπικότητα
- ενώνει( matching ) τους δημότες ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους ( περιβάλλον – αθλητισμός – γετονιά – συνολικά 15 τομείς και διευρύνονται )
- κάθε CUPER έχει αρχική σελίδα
- δικό του προφίλ
- δική του σελίδα για να ασκεί πίεση– Lobbying , ωθεί τους δημότες ατομικά ή ομαδικά ως δίκτυα να καταθέσουν αιτήματα και να ασκήσουν πίεση ώστε να τα πετύχουν τις επιθυμίες τους
- δική του σελίδαγια να διαμορφώσει την πόλη του
- σύνδεση και σχέσεις με άλλους πολίτες με καινοτομία πως συνδέει αγνώστους και όχι μόνο γνωστούς
Η ιστορία του MEV.
Σχεδιάστηκε εξ’ολοκλήρου απο τον επικοινωνιολόγο Γιώργο Παπατριανταφύλλου ,ανήκει στην εταιρεία Minobi B.L.I.R www.minobi.gr , υλοποιήθηκε απο τη εταιρεία παραγωγής λογισμικού Εthos www.worldofethos.com και η διείσδυση του διαχειρίζεται απο την εταιρεία Rockmedia www.rockmedia.gr .
Η έρευνα για το MEV.
Το MEV είναι βασισμένο στα αποτελέσματα της έρευνας 2,000 ερωτηματολογίων με θέμα » Οι άνθρωποι μπορούν να πετύχουν τις επιθυμίες και τα αιτήματα , ασκώντας πίεση ομαδικά ή ατομικά ;»
Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα ( συνοπτικά )
- 92% επιθυμούν με κάθε τρόπο να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να ασκούν πίεση στις διοικήσεις , οργανισμών και επιχειρήσεων ομαδικά ή και ατομικά .
- 89% θεωρεί πως υπάρχουν αρκετοί τομείς οι οποίοι είτε συνειδητά ή εκ λάθους ή έλλειψης οργάνωσης χρήζουν βελτίωσης ή και ριζικών αλλαγών σε επίπεδο πόλης – τοπικής κοινωνίας -καταναλωτικών σχέσεων – οργανισμών – επιχειρήσεων
- 96% εξ’αυτών δεν γνωρίζουν επαρκώς τη διαδρομή ώστε να πετύχουν οφέλη , ασκώντας πίεση
- 65% του συνόλου θεωρεί πως δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη η έννοια της άσκησης πίεσης στην Ελλάδα και ως εκ τούτου δεν υπάρχει οργάνωση στον τομέα αυτόν
- 92% του σνόλου επιθυμεί να έχει στη διάθεση του μία παλτφόρμα με εργαλεία και δυνατότητες ώστε να ασκεί πίεση όποτε θεωρεί πως εξαπατάται – αδικείται – επιθυμεί – έχει αίτημα
- 98% του συνόλου πιστεύει πως οι άνθρωποι και οι κοινωνίες σίγουρα θα οφεληθούν εάν τους δοθεί η δυνατότητα να ασκούν πίεση στις αρχές , στις επιχειρήσεις και γενικότερα να μπορούν οι άνθρωποι να εκφραστούν
Ταυτότητα έρευνας :
- Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα : Μάιος 2014 – Φεβρουάριος 2015
- Επικεφαλής και συντονιστής αυτής ήμουν εγώ
- Συνεργάτες μου μία ομάδα 10 φοιτητών μου απο τα σεμινάρια μου στον εκπαιδευτικό οργανισμό Καριέρα – Business Seminars
- Μεθολογία : Εις βάθος συνεντεύξεις (in depth interviews )
Δέιγμα : Ποσότητα = 1948 άτομα – Ηλικιακό κοινό = 17 – 55 – κοινωνική διαστρωμάτωση = σχεδόν όλες οι κατηγορίες ( ανώτερη – ανώτατη – μέση – υποχρεωτική εκπαίδευση – αστικές καταβολές – λιγότερο αστικές – οικονομικά εύρωστοι ) άνδρες = 1023 – γυναίκες 925
Οδηγίες .
Οδηγίες για να μπείτε στο M.E.V πατήστε εδώ
Storytelling of MEV πατήστε εδώ
Για επενδυτές πατήστε εδώ
Minobi B.L.I.R
Σαρρή 30 Αθήνα, 1ος όροφος, Τ.Κ. 10553, τηλ.
2103822406, fax 2103822402,
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
site : www.minobi.gr