fbpx

 

skywalkerlogo

Το skywalker.gr δραστηριοποιείται στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού απο το 1999 και μέχρι σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική πλατφόρμα σύγκλισης και μόχλευσης των αναγκών επιχειρήσεων και εργαζομένων. Παρέχει πρόσβαση σε αγγελίες, προκηρύξεις, ανακοινώσεις θέσεων και εργαλεία διαχείρισης καριέρας, καθώς και τη δυνατότητα να προσθέσει ο υποψήφιος το βιογραφικό του σημείωμα σε πανελλαδική βάση δεδομένων, από όπου μπορούν να το αντλήσουν εταιρίες παντού στην Ελλάδα. Επιπλέον, με δράσεις όπως η διοργάνωση σεμιναρίων με δωρεάν είσοδο για το κοινό, προσφέρει πληροφόρηση για θέματα της αγοράς εργασίας και της επιχειρηματικότητας προσαρμοσμένα στις ανάγκες της ελληνικής πραγματικότητας.

Η φιλοσοφία του skywalker.gr, που το καθιστά απαραίτητο εργαλείο των εταιριών στην αναζήτηση εργασίας, συνοψίζεται στα εξής: Προσωπική εξυπηρέτηση, προβολή των αγγελιών στα social media και με banner στο site, βέλτιστη διαχείριση του εταιρικού λογαριασμού, φιλικότητα, άριστη γνώση της ελληνικής αγοράς εργασίας. Από το 2008, είναι μέλος της The Network, προσφέροντας λύσεις στις εταιρείες για τις προσλήψεις προσωπικού σε οποιαδήποτε χώρα.

Η εφημερίδα «Στέντορας», εξέλιξη της «Skywalker FreePress», κυκλοφορεί στα περίπτερα από το Σάββατο 27 Ιανουαρίου και κάθε Σάββατο. Ο «Στέντορας» έχει 64 σελίδες, κατανεμημένες ισόποσα σε αγγελίες με χιλιάδες θέσεις εργασία στον ιδιωτικό, στον δημόσιο και στον τρίτο τομέα και σε περιεχόμενο για την εργασία, την επιχειρηματικότητα, την προσωπική ανάπτυξη και την κοινωνική αντίληψη.

Το skywalker.gr επισκέπτονται καθημερινά περισσότεροι από 40.000 υποψήφιοι, οι ενεργές θέσεις εργασίας ξεπερνούν τις 7.000, ενώ τον τελευταίο χρόνο το εμπιστεύτηκαν πάνω από 3.500 επιχειρήσεις.


 

philoxenia 2017

33η Philoxenia

Η33η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia συνιστά τον απόλυτο προορισμό για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού. Για το2017 η σημαντικότερη τουριστική έκθεση της χώρας υποδέχεται επαγγελματίες και κοινό 10 με 12Νοεμβρίου στο διεθνές εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο Θεσσαλονίκης παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού Hotelia.

Στόχος της φετινής Philoxenia είναι η περαιτέρω αναγνώρισή της διεθνώς, καθώς την τελευταία τριετία ο σημαντικότερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας, ο τουρισμός, παρουσιάζεται μέσα από μία άρτια οργανωμένη και πλήρη έκθεση.

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της περυσινής διοργάνωσης απέδειξαν ότι η Philoxenia παραμένει, μετά από30 και πλέον χρόνιαδιοργάνωσης, η έκθεση-ορόσημο για τον κλάδο του τουρισμού.

  1. Η συνολική επισκεψιμότητα στις εκθέσεις Philoxenia / Hotelia αυξήθηκε κατά46%έναντι της διοργάνωσης του 2015 με πάνω από20.000άτομα να περνούν τις πύλες τους.
  2. Ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών σχεδόν διπλασιάστηκε, καθώς η αύξηση άγγιξε το 91%.
  3. 70%περισσότεροι ήταν οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση.
  4. Η Philoxenia λειτουργεί ένα από τα μεγαλύτερα και άριστα οργανωμένα προγράμματα εμπορικών επισκεπτών με προγραμματισμένες συναντήσεις μεταξύ hosted buyers και εκθετών, δηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την ουσιαστική συμβολή της στο επιχειρείν του κλάδου.
  5. Το πρόγραμμα συνιστά αποτέλεσμα των διεθνών διασυνδέσεων τηςΔ.Ε.Θ. Helexpoκαι τελεί υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών και την αιγίδα τουΕ.Ο.Τ. Οι hosted buyers προέρχονται από τους χώρους των tour operators, mice, corporate και media και θα επιλέξουν να προγραμματίσουν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες που θα υποβάλουν αίτηση συμμετοχής. 

Το 2016 πάνω από5.500 επιχειρηματικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν μεταξύ εμπορικών επισκεπτών και εκθετών, ανοίγοντας τον δρόμο για τη σύναψη συμφωνιών.

Ιδιαίτερα πλούσιο ήταν τοπρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεωντων δύο εκθέσεων, που έγινε πόλος έλξης όχι μόνο για τους εμπορικούς επισκέπτες, αλλά και για το κοινό.

Ταυτόχρονα μέσω του συνεδρίου της Philoxenia και των Philoxenia b2b workshops οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα, όπωςοι νέες τεχνολογίες, οι νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού (γαστρονομικός, ιατρικός, βιωματικός κ.λπ.), το digital marketing, το web travelling, το travel blogging και οι μεταφορές.

Τέλος, τα Philoxenia Happenings αποτελούν μία σειρά ειδικών εκδηλώσεων, που διοργανώνονται σε καθορισμένο χρόνο από τους συμμετέχοντες, πάντα σε συνεργασία με τους διοργανωτές. Κατά τη διάρκειά τους συμμετέχουσες περιφέρειες και εταιρίες διοργανώνουν μικρές γιορτές, που αποσκοπούν στην πληρέστερη παρουσίαση κάθε περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, της γαστρονομίας και άλλων εθίμων της.